Big Brother!?

Börjar bli lite trött på detta. Enklaste hade ju varit att sluta titta men det går ju tyvärr inte så därför ska ja gnälla av mig lite istället.

Förra året om inte ja minns helt fel var det roligt att titta folk var inte elaka mot varandra och hoppa inte på utan anledning. Visst det var tjaffs men fine, dom bråka sen va de över.

Detta året är det ett jävla liv. Svartsjuka och mobbning! Tycker det gått lite väl långt nu och det är inte roligt att titta när dom är elaka mot varandra, och att Rodney är i huset gör inte saken bättre! Han har jag ALDRIG tyckt om. Hoppas det är ett stort skämmt att han skall vara med.

Just nu finns det ingen i huset jag tycker om Sipan går mig på nerverna och han hoppas jag åker ut väldigt snart! Helst igår!!

Camilla är väl den kanske mest normala eller är det bara för man inte sett så mycket av henne? Vad vet jag!

Jag blir bara arg när jag tittar. Önskar man kunde låta bli!

Sen tycker jag helt ärligt de är riktigt synd att Hanna W lämnade. Hon va inte så j*vla gnällig som alla andra är. + på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0