Klippning? Nix..

Ändrade planer för denna dagen också. Tråkigt. Skulle ju klippt mig idag men så blev de inte. =( Sussanne var sjuk så de blir nästa fredag istället. Och även sista dagen hon jobbar på väldigt länge eftersom hon ska ha en liten söt bebis i april så nu hoppas jag inget kommer ivägen!

Jag å lillkillen åkte en sväng till stan och hämta nya linser till pappan så han kan se hur sjukt snygga vi är igen och sen fick de bli kattsand! Jobbigt väder att köra i stan idag och senvar jag även så smart att jag valde åka mitt i lunchen! =/ Hur tänkte jag?

Nu ska ja försöka få Casper att somna.. Får se hur det går ska bära upp han i sängen så får vi se!

Gulligt också nu när han försöker att fånga sina små gossedjur på babysittern och vill äta upp dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0