Uppe med tuppen!

Ändrade planer för dagen idag, vilket innebär att vi inte har något på schemat.

Casper valde även att för första gången i sitt liv vilja gå upp halv 8, så de va bara till att kliva upp. Vi har hunnit äta busa och tvätta kläder =) Nu ska han få sova lite igen, han ligger i mitt knä just nu men ska allt bädda iordning en puff åt honom! =)

Sedan blir det kaffe för min del och kanske gå ner i källaren och fixa till lite. Ser ut som en bomb just för tillfället men det är ju för att pannrummet håller på att tömmas. Freddy tömmer olja ur tanken med så de luktar ju inte hallon precis..

Imorgon skall jag klippa mig wiiiho! Längtar! Får nog kanske bli en sväng till återvinningen med och slänga skräp!

Men nu KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0