11 December.

Oj va kass ja klänner mig känns som de va jätte längesen ja skrev fast det var de ju ändå inte ;) Har haft en mycket bra kanon helg måste jag säga. I lördags satt vi hemma hos oss och tog de "lugnt" haha. Baka pepparkakor och massa gott. Sedan kom Stefan My Jenny & gabriella, efter ett tag kom även Sebbe Camilla Evelina & Robin så de var mycket nice måste jag säga. Hade så jävla kul, men sedan kom ju Tobbe och hämta mig för vi skulle till sandared haha mindre kul men men ;)
I söndags fick man ställa klockan för att man skulle upp och åka till Göteborg, hämtade Ida efter tre någon gång och tog tåget till liseberg där vi mötte syster å pappa osv. Gick in på liseberg en stund och kikade så fint så man blir ju galen :) Gillar  <3 Sedan gick vi in i lisebergshallen så där satt vi och vänta och vänta och vänta på att min lilla tävlingsdansare skulle dansa, 25 nummer senare var det iaf hennes tur och hon var riktigt duktig. *stollt* Ja tycker hon e bäst i världen, men vissa andra fattar man verkligen inte varför dom dansar, ingen känsla alls, men men de är väl deras val. Sedan körde vi Ida till Sätila och fick se hur hon bodde :) Fint, hihi så hade hon kort på mig på väggen va glad ja blev då hihi ;) fast jag var ju inte ensam men ändå. Sedan åkte jag hem så kom Tobias. Kikade lite film och så.
Igår hmm ja då va de skola sen kom Hellström till mig :) Vad glad jag blev då. Slängde mig i armarna på honom. Han betyder mycket. Så satt vi och drack kaffe ihop och käka pepparkakor i hopp om att bli lite snällare. Sedan skulle han åka och köpa 30 bananer så då blev ja själv. Men Tobbe kom till mig :) wiie. Åkte och tog en cigg med Lowisa sedan hem till honom. Världens finaste hus har dom. Älska :)

Idag hmm jag och Tobias funderar nog på att åka till Frida Philip och Coffe och fika :) Hoppas att det blir så. Och att dom inte ska iväg på något annat, då blir jag ledsen.

Nepp nu ska ja inte trötta ut er mer utan göra de ja egentligen ska göra. Jobba med mina grafuppgifter :( suck.
Men de får la gå.

<3 dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0