12 December.

Vad tiden går fort imon är det lucia och snart julafton.
På julafton ska Johan vara jultomte hos oss fatta att jag kommer att garva ihjäl mig men jag måste ju hålla mig, men det kommer bli riktigt roligt tycker jag :)
Igår så hämtade Tobias upp mig vid bussen med sin lastbil, åkte hem till mig lite ås ja fick byta om och låna pengar av min 4åriga lillebror va hemskt de låter. han är rikare än vad jag är :( Sedan åkte vi iaf till Sjömarken, tobias bjöd på cola och kebabrulle. Tack :) Sedan hem till han, låg å kollade lite tv medans han duschade och satt vid datorn lite, efter de åkte vi hem till Frida Coffe & philip. Riktigt roligt tycker jag. Tobias tyckte din bebis va jätte söt Frida :) Va där till 9 tror jag, sedan hem till mig och kollade på tv å sånt, mysigt.
Vad händer idag då? Hmm något kul? Men först måste jag städa min garderob fy fan va de ser ut där inne. Men uscha va det är tråkigt. Jaja.
Snart klar med en inlämning så vet inte riktigt vad jag ska göra hela dagen som är kvar i skolan. Men de löser sig väl alltid. (hoppas jag)

Vad händer i helgen mina små änglar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-12 @ 10:23:37
Postat av: Frida

Min bebis? Hii, tack. MEn det är C's också ;)

2007-12-12 @ 18:25:56
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0