18 December.

Sitter i skolan nu och har så tråkigt så ja dör snart, men men de får gå, är ju snart jullov och det betyder massa sova och ta de lugnt. Och käka pepparkakor :)

Vill fixa i ordning min blogg lite vet hur jag vill ha den emn vet inte hur jag gör, hehe vill ju lära mig själv så man kan fixa å grejja när man vill. Får nog bli att sätat sig hemma efter skolan och grejja lite, så ser den hemsk ut så vet ni varför ;)
Igår var Jörgen & Amelie hos oss, lite mysigt. Iofs va Jörgen bara i garaget men jag och Amelie käka pepparkakor. Gottit, hon har sagt upp sin lägenhet nu och lär flytta hit någon gång efter jul/nyår. Kommer bli roligt och jag längtar.

Finns så mycket tankar så jag vet inte vart jag ska göra av alla. Kan man bara inte plocka bort dom man inte vill ha kvar? Haha ja vet inte hur man gör i alla fall men de får gå. Är ju bäst så ja klarar allt, (noot)

Vill fylla år snart vill ta studenten och flytta härifrån, vill ju till Helsingborg, nu nu nu. Börja om med nya mäniskor och massa annat. Sen om de nu kommer bli så vet jag ju iofs inte men drömma kan man väl göra? Det är väl meningen tror jag.

Fick iaf tillbaka ett "prov" / "läxförhör" och jag hade alla rätt duktig jag är moahaha.

Ne nu ska ja visst ha prov. Okej bra att man vet om de själv haha.

Tjing ;)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hjälper dig gärna :D

2007-12-18 @ 15:32:41
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0