19 December.

Då sitter man i skolan nu då, gör inte ett skit väntar på alla andra, haha de suger. Men halv 10 är det iaf julkalender de kommer bli nice, den är lite rolig faktiskt om jag får säga de själv.

Igår skulle jag gjort massa saker, men jag gjorde verkligen inte ett skit. Kom hem från skolan så hjälpte jag lillebror med sin matte han hade prov idag och de var lite saker som han inte fattade. Inte för att jag heller gjorde de men alltid roligare när man är två. Sedan gick jag upp och la mig i sängen och ringde Tobias. och efter de slockna jag i min säng med kläder och hela skiten, oj är man trött då, deckar halv 7 haha? Men men vaknade vid 9 igen för att de ringer i hemtelefonen och den har ju jag precis bredvid örat såklart Josse som skulle prata med mamma men ja kom inte ihåg vad jag sa. Moaha ring inte mig när jag sover för då kan ja planera massa dumt som jag inte vet om ;)
Sedan vid 10 kom mamma och väckte mig hon ville att ja skulle med henne ut och röka och fick väl vara snäll och göra det då. Sedan fick man äntligen krypa ner i en varm säng igen för att sedan vakna en kall äcklig snöig onsdag.

Vill inte ha snö för jag hatar de mer än något annat, vart är sommaren, Har de vart sommar i år? Max 2 veckor kanske och det är för lite älskar ju sommar men ja, jag överlever nog kanske.

Skulle ju grejjat med min blogg igår med men blev ju inget av med de så kanske ska kolla på de idag ist! Och Frida du får fixa hur mycket du vill de är lugnt snutt ;)

Vad händer idag annars då? Slutar vid 11 :) Mycket nice.

Nepp nu ska ja kidnappa Lowisa och dra med henne ut i det kalla härliga vädret med massa vita saker som faller ner.

Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0