20 December.

Sitter i skolan nu och slutar min alra sista graf lektion om 45 minuter. Sedan har man 100 poäng extra och en kurs avklarad för tvåan. Känns lite skönt de iaf.

Efetr skolan blir de att åka till stan köpa en julklapp och efter de ska ja upp till Claes. Sen får vi se om ja ska möta Jenny i stan tycker allt blev så flummigt igår. :/

Och Ida du är skyldig mig något haha, efter att ja satt och grejjade lite åt dig igår gjorde de att aj försov mig imorse och var galet trött. Haha du skulle ringt och väckt mig eller något. Grr arg hehe, men alltid skönt att sova.

Var med Tobias & Jonte igår lite med dom skulle komma ut och säga hej, men tar de 50 min att köra från stan och till mig Tobbe? ;) Va gjorde ni påvägen? Haha. Men satt iaf och kolla tv och jag å Jonte drack kaffe men inte fanns de några kakor för dom hade lillebror ätit upp. Men de fick gå ändå. Sen börja dom klaga på att ja röka också, gah de är väl ändå mitt val. Hallå? ;)

Ne vill att tiden ska ticka iväg nu så man får sluta snart men den går inte fort idag.

Imon vad händer då? Köpa julklappar och kanske åka till Frida? Ja vi får väl se.

Ne Tjing <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, pucko. Du får ju inte ge ut min design till andra också :P Det va bara DU som fick den ;P Skoja bara.. ;) Puss

2007-12-20 @ 12:27:28
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Det ser ut som att du har klarat av att ändra färgen utan min hjälp.. bra jobbat! =)

God jul!

2007-12-20 @ 15:57:50
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Jenny

Kicki, nu är jag riktigt förbannad på dig =P Jag har ju försökt få tag på dej hela dagen för att vi skulle ses? bajskorv, kan du ringa mig? Eller så får du gärna komma in på msn, för din mobil vägarar du ju tydligen att svara på!

2007-12-20 @ 17:35:47
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Ida

Fööörlåt gumman. Mitt fel! (A)

2007-12-20 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0