22 December

Hade en galet bra dag igår, även fast jaa inte tordde den skulle bli så bra. Först var det julavslutning lite roligt, så nu sitter jag här och har jullov hihi :) Sedan kom Josse och hämtade mig åkte till dalsjöfors och  tog ut pengar sedan blev de mcd på hulta :) Mycket gott. Efter de handla vi julklappar i knalleland. ROligt hade vi men ja hitta bara två haha så kass är jag. Sen stan en stund med. Efter många timmar i stan skjutsade hon mig till Jenny. Åkte ut till Frida och hälsa på om busa med Philip :) Sen kidnappa vi henne och åkte in till stan. Träffa lite folk och sen ja hem igen.

Snart kommer pappa Karin och lillasyster hit. SÅ jakanske ska börja slå in julklappar nu? Ja en fördel och sedan fixa sig lite kanske.

Vad händer ikväll då ? Vill hitta på något jävla roligt och inte sitta hemma.

Kommentarer
Postat av: Moster

Blev det nått kul i kväll? Vi syns imorgon pluttan!

2007-12-22 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0