23 December :(

Dagen innan julafton idag då, och min morfar skulle fyllt år idag :( Saknar honom så jävla mycket så de finns inte. Min morfar. <3

Igår var pappa å syster här, lite mysigt. Fick min Iron Maiden biljett <3 Wiie. Vart ja nu ska lägga den utan att tappa bort den... ? Sedan kom Tobbe hit åkte hem till Johan lite eller ja till David men samma hus. Var med dom ett tag sen körde vi dom till krogen och vi åkte hem till Tobbe. Fick min julklapp utav honom. Mycket tack. Sen hämta vi Johan igen och hem till mig lite satt å tjöta en massa skit.

Nu ska ja snart hoppa in i duschen så kommer Amelie snart. För Jörgen ska åka iväg och vara tomte Moahaha =) De skulle jag vilja se faktiskt.

Sedan ska vi till Gunnel, morfars förra fru eller hur man nu ska säga. Ska dit och äta vad vi ska göra mer vet jag inte.

Allt kommer att lösa sig, allt kommer att bli bra. Kanske blir det inte som du vill men du kan fortfarande påverka det posetivt eller negativt.

"När det första ljuset lyser är det fjärde redan tänt" Brors "dikt" efter att han tände första ljuset efter att tänt de fjärde först. Va roligt, kanske inte för er men garv. :)

Nepp nu ska ja leta upp mammas cigg och ringa Frida.

Tjiing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0