25 December.

Sitter och tar de väldigt lugnt nu. Mamma kom och väckte mig vid 11 då det var frukost. Snart ska jag väl orka å ner i duschen tänkte jag. Ska färga håret och så. Kommer la bli lite mörkare nu hoppas jag. Får väl se. Men saknar det blonda lite så funderar på att lägga i blondt i luggen sedan igen. Men vi får väl se hur det blir.

Men vad händer ikväll? Vill att det ska hända något kul. Några har frågat om ja vill med på bio men de vill inte jag ju. Vill ha party men ja är ju så liten och alla ska ju på krogen så får väl festa helt själv eller ngt.
Men de löser la sig kanske.

Tycker lilla Alvi kan komma till Göteborg snart med längesen man fick träffa dig.

Bah kan någon rädda min dag?

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG räddade din dag :D Och du räddade min :)

2007-12-26 @ 13:47:39
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0