4 December

December månad har ju börjat riktigt bra måste jag säga :) Har ju hunnit göra en massa roliga saker. ;) eller lite iaf. Igår va jag med Josse efter skolan en stund, åt mcd sedan köpte vi skivor och gick hem till hennes pojke. Efter att han kommit hem tog vi hans bil ut till mig. Hon skulle till tandläkaren och jag fixa lite musik åt henne. Men när ja väl fixat skivan tar hon fel den galningen haha.
Sedan tog ja bussen till C vid 8. Skulle gått på bio men han var så satans trött så tar de en annan dag när han är lite piggare och slutar tidigt eller är ledig :) VBlev iaf att vi kolla lite tv och åt chocklad, vi är godismonster båda två haha =) Sedan blev de sova, gosigt de va att sova bredvid dig inatt, kändes anorlunda men underbart. Grr hihi. Sedan imorse gick ja runt å stöka bara för åväcka han, haha fick han igen bara för ja inte fick sova igår.
Efter skolan idag så blir de att träffa Alexandra, ska gå och ta en fika med henne. Kommer bli mycket trevligt.
Imon ska ja leka med Jennysen är de väl planerat.
Sen vet ja inte längre vad som händer haha.
I helgen iaf ska ja va med Amelie på fredag, ska kolla idolfinalen och äta gott :)
Lördag ska de va lite fest hemma, kommer att bli mycket nice.
Söndag blir de gbg med Ida ska kolla när syster dansar på liseberg, sedan gå lite på liseberg med kanske =)
Denna veckan kommer bli mycket bra, i like <3

Nepp nu slutar min lektion / Tjiiing

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, vi kan ju gå på liseberg före. :)

2007-12-04 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0