7 December

Sitter i skolan nu och har Webbdesign. Lagom tråkigt haha fattar inte ett skit och hatar de jävla häftet men de ska nog gå tillslut. Har precis varit ute och tatt mig lite frisk luft *host* haha :)
Sedan ska ja bort till C. prata lite om hur de blir ikväll. Får la se om ja ska till han efter att jag varit hos Amelie och kollat idol med henne. Hon vill ha lite sällskap eftersom Jörgen ska på julbord med sitt jobb, jävla massa julbord nu hela tiden tycker jag. Ja vill med. Hihi.
Nepp nu har ja 1 timma och 20 minuter kvar att pyssla med min hemsida sedan slutar jag för dagen hääärligt.
Nästa vecka ska vi på bio jag och C får se om Alexandra ska med också och hennes flirt :) Kommer bli mycket nice.

Jag vet att jag borde släppa honom, men jag gör det när tiden är inne och jag känner att allt blivit enklare. Hur kan man släppa någon man älskar av hela sitt hjärta. Vet ju att de inte kommer att bli vi, men vad ska jag göra. Kärlek är svårt och man faller alltid för fel person, men ja tycker ju inte att han är fel för mig. Eller är han det ändå, även om inte jag tror de? Varför ska allt vara så komplicerat? Varför gjorde jag mitt dummaste val i slutet av sommaren, jag visste ju redan då att även om ja gick ifrån honom ändå inte skulle klara av att leva utan honom vid min sida. Men tiden läker ju alla sår säger dom? Ska ja riva upp de största såret i mitt hjärta och gå vidare och hoppas att det läker fort?

 Nepp ha en underbar dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0