8 December

Igår var jag och mamma och två av mina bröder inne i stan, Linus skulle klippa sig och det blv verkligen skit snyggt :) Efter de gick ja och köpte present till lillasyster Hanna :) Men kan ju inte skriva vad för hon är en liten snokare. Sedan åkte jag hem till Jörgen och Amelie, Jörgen hade lite förfest så hans jobbarkompisar va där. Jag och Amelie satt la mer eller mindre i ett hörn av soffan å va tysta sm möss haha :) Sedan kikade vi Idol. Tycker faktiskt Amanda skulle vunnit,´hon gjorde vinnar låten så jävla mycket bättre. Enligt mig då ;)

Känns som jag hunnit göra endel idag ändå haha. Vaknade gick upp satte på datorn och gick ut och tog en cigg, då kommer Linus utrusande och säger att Zebbe har rymt. Vi ser ju inte hagen från huset så grannen ringde ch sa att han va där borta och sprang. Fick springa dit och försöka fånga in honom men fan va snabb han är. De va en tjej som va ute och red och då ville han följa med. Men tss de fick han inte. Tillslut sprang han in i hagen igen och bröt massa stolpar och grejjer :S Så fick försöak få hem då, de gick tillslut.

Nu sitter jag å tar de lugnt :) Sedan hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: blackan

finfin blogg duEn riktigt mysig film.

2007-12-10 @ 20:18:51
URL: http://blackeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0