9 veckor.

Bara 9 veckor till ja fyller år idag hehe, tiden går sakta men säkert framåt :)

Helgen har varit kanon, var i djurparken igår riktigt mysigt, men shiit vilka små busungar dom var verkligen överallt hela tiden svårt att hålla koll p ådom små liven. Sedan hem å fixa sig och efter de kom Zoonie och hämtade mig så åkte vi till Lowisa som hade party. Hade riktigt roligt måste jag säga. Efter en massa fest så kom Tobias och hämtade mig, åkte in till stan och sedan hem till han där de blev mys :) Sedan skulle han jobba, var meningen att ja skulle följa med men orkade inte så låg och sov i hans säng till han kom hem.

Sedan kom Johan & Jansson dit, åkte med dom och käka pizza gött :) Sen hem och drack kaffe hos fin. Sedan åkte jag med Johan & Robin till johans biologiska pappa. Dom bara mobbade mig :( Gråta.

Veckan som kommer är helt oplanerad, känns skönt. Hoppas på att få sova mycket hehe. Men ska iaf vara med Jenny på torsdag och till Gunnel på söndag. Och julavslutning i skolan på fredag då. Träffa C med vet jag ska ge han en julklapp osv :)

Redan en termin har gått och de har gått sjukt fort. Snart är skolan slut och man måste jobba. Då får man ju iofs pengar men har kommit på att skolan är riktigt go, så slött och man gör vad man vill.
Men men.

Nu sitter jag hemma och har väldigt mycket tankar i huvudet. Vet inte vad ja ska säga eller göra. Vill att de ska va bättre! Blir de detta? Håller tummarna iaf. Han e ju så underbar annars.

Nu ska ja krypa ner i min säng och sova.  Tänka vidare och hoppas på att komma fram till en lösning.

Älskar mina vänner enormt mycket. Jag lever för er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0