.....

Sitter hemma nu och tar de enbart lugnt, lutade ju vid 12 idag och efter de gick ja å Lowisa till stan. Satt och röka lite och vänta på hennes buss och efter de åkte jag upp till Claes, han låg och sov, kan man ju inte göra när man får besök ;) Men de gör inget. Jag åt iaf lite frukost, och jag vet är helt klart bäst på att tina bröd :) Men de blev iaf gott tycker jag. Sedan tog iaf Claes sig upp ur sängen och duschade lite. Se´dan öpnna han julklappen även fast de inte är julafton men de gör inget ;) Tror allt han tyckte om tröjan iaf verkade så :) Fick med en underbar julklapp utav honom. Tycka om  ;)
Sedan käka ja massa chips å kika tv å sen va klockan jobba för lilla Claes. Hade en helt okej dag med honom. Like.

Skulle ju vart med Jenny idag med men så blev de inte :S Har inte sett att du ringt, aja...

Fylla på telefonen imon och ha julavslutning. Wiiie :)

På lördag ska pappa komma hit. Kommer kanske bli roligt får la se. Rädd att det kommer bli en massa tjaffs om min rökning IGEN  men men, skiter i vilket. Får ju träffa lillasyster iaf.

Ska man behöva glida isär från två stycken för att få tillbaka en man älskar? Känns som man sitter mitt emellan alla. Pallar inte detta mera.

Claes Badh - '' då '' nu ''  föralltid '' - bästa vänner. Tack för att du finns, vad skulle jag gjort utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0