Fredag

Sitter hemma nu och tar de lugnt. Skönt för de blir nog lite röj imon ist :)
Var hemma från skolan idag, kändes inte som om de va någon idé att gå till skolan så låg och sov istället. Mycket skönt. Sedan kom mamma och väckte mig, hoppa in i duschen och käka lite sedan åkte vi och hämta den nya bilen, den var väl helt okej :) Stor och bra. Lite halv tuff mer tycker ja inte om den.
Efter de åkte vi hem till Jörgen han satt och drack med Claes & carita så följde dom med hem.
Sen kom Tobias hit, va skönt att få se han. Saknat lite faktiskt. Men han kunde inte stanna länge :( Han va tvungen och hem å sova eftersom han ska jobba inatt, stackarn. Han ska jobba imon natt igen med så får nog inte se han imon :( Men de får gå.

Imon ska jag med Anette och hennes små tvillingpojkar till djurparken på något grejjs. Kommer bli roligt att få se dom små igen. Dom är snart 3 och jag såg dom när dom var pyttesmå bebisar sist ;)

Tycker om Tobias, min bara min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0