Julafton <3

Igår var vi ute hos Gunnel, en massa mat fick vi, först var det massa små plock, Blev ju mätt bara på de, men efter de skulle vi ju självklart käka tacos med, och efter de efterrätt. Fick ju äta äta äta, Gott var det ju självklart men mättsamt. Sedan kaffe och kakor, men de orkade vi inte så då blev de en MASSA godis istället. Mumms. <3
Sedan började jag och Jörgen bråka rätt rejält med. Efter att ja lipat av mig en stund gick vi ut på trappan å rökade han och jag, råkade visst gapa lite på honom och lite mer tårar, sen efter en bamsekram bestämde vi oss för att gå in och käka maränger eller hur de nu stavas. Första som spydde hade förlorat. Moaha båda vann ;)

Nu är det iaf julafton och ska väl göra det bästa av situationen :) Ewa ringde och önska god jul innan, efter de ringde våra skåningar å sa God Jul med.. Sakna <3

Jörgen Ann & Mormor kommer vid 11 och här sitter jag å slöar, kanske ska gå och göra ett ryck =)

Vem är våran tomte ;) Johan är de ju inte längre hehe...

Shoppa i veckan Frida & Min Skrutten? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shopping på onsdag baby =)

2007-12-24 @ 15:01:31
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Frida

Onsdag gäller det :D

2007-12-24 @ 16:47:07
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0