Julafton | kväll <3

Sitter här nu och julafton är snart över, känns inte som att det varit julafton idag mer än att tomten var här och lämnade lite paket :)
Jag och Ann blev tomtesjuka precis innan vi skulle äta så vi tog bilen till stan. In på city och köpte cigg folköl å tuggummi haha. Efter de åkte vi till pressbyrån och sa hej till Claes, och de var faktiskt Anns idé och inte min. Åkte iaf dit och prata lite och nska God Jul´. Efter de när vi kom hem blev det massa god mat. Och sedan någn efterätt  sådär gott men de gick ner. Så var ju tomten här med.

Fick lite olika saker men inte allt idag iofs.

- Linne
- Presentkort på Tid & Doft
- Presentkort på Gina
- Presentkort på ONLY
- Lite pengar
- Halsband
- Underkläder
- Tröja
- Iron Maiden biljett till Ullevi 26 juli
- Nagelgrejjer
- Cigg
- Örngott och grejjer

Helt okej faktiskt, sedan har vi suttit och spelat kort en massa haha fan va snygga vi var, körde neger och president. Jag vann nästan hela tiden, men förlora med :( Ska fixa lite kort som vi tog haha.
Robin & Evelina kom och sa god jul också :) Trevligt.

Så vad händer imon då? Vill festa men alla ska ju på krogen. Så får la sitta hemma vilket ja även kommer göra på nyår haha ;) Ibland är livet bra tråkigt.

Ne nu ska ja ut och röka sedan sova eller något.

Vill verkligen att 2008 ska bli ett så jävla mycket bättre år än 2007. Finns inte mycket posetiva saker vill jag lova med detta året men men. Hoppas alla andra har det bättre :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Inte lägga ut bilder från kortspelet kicki... Men jag har fina bilder på dig och Jörgen... Älskar dig.. Kram Moster..

2007-12-27 @ 09:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0