Lördag.

Sitter och väntar på att Anette Ludwig och Emíl ska komma nu. Ska äta lite mat och sedan ska vi till Djurparken, får väl se om man kanske ser Ida ;)
Josefine har varit här idag också :) Fick ett supersnyggt linne utav henne, fick de i julklapp men eftersom ja ska ha på mig de på julafton fick jag de idag. Så snyggt. Kär haha :)
Åkte med mammsen och köpte julklappar till Linus och Malin med. Fan va fint de va som Linus skulle få. Men eftersom han är min lilla snokare kan man ju aldrig skriva något hemligt här utan att han är inne och läser ;)

Fick reda på en rolig nyhet igår med :) Amelie ska flytta hit, wiie längtar väldigt mycket efter de.

Sitter här och saknar Tobias en massa nu :( Men det är ju en härlig känsla iofs men ändå, min fina <3
Får se om ja ska träffa han ikväll kanske. Vill va med Lowisa med ju. Får se hur kvällen blir.

Nepp nu ska ja röka och sedan hjälpa mamms med maten.

Green Street Hooligans Soundtrack - One Blood - Älskar den låten <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggtävla!
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-15 @ 13:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0