Lucia.

Sitter i skolan nu igen och gör inte ett skit :/ Men igår var ja duktig, gjorde klart två stycken inlämningar. Så stollt ja är över mig själv, har inget mer att tänka på nu riktigt gött :)
Snart är klockan iaf 12 å de betyder att jag ska få träffa min Lowisa och hoppas Josse kommer och tar en cigg också, vi får väl se :)
Va gjorde man mer igår, sålde våran lilla Zebbe igen :( Han bara smet hela hela tiden och mamma kunde inte jobba, spelade ingen roll vart han var så smet han och igår gick de så långt att han va ute på vägen och sprang och då orkade inte mamma mer så hon och Josse och och lämna tillbaka den. Sedan kom ju Tobias till mig också, satt och kollade lite på en film den va sådär. Bara en kopia kändes de som utav en enormt bra film. De va kasst.
Idag ska vi ut till morfars "fru" och va vi ska göra där vet jag inte men jag är iaf tvungen att följa med suck :( Så idag får man inte träffa Tobias. Men ska va med han imon igen. Så de blir väl bra de iaf.
Får se om mamma har köpt ny bil idag när man kommer hem, hon sa att hon skulle göra de och de hoppas jag hehe ;) Alltid kul med ny bil.

Ne nu ska ja dra, ha en bra dag sweet <3

9/12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0