Stan med Jenny

Har varit i knalleland och stan med Jenny nu :) Trevligt, gick och kollade lite sen åkte vi till stan och tog en fika. Och inte på latte haha lovar (noooot) men de var gottit :) Men faan så onyttig jag har börjat vara =/ suck på mig.
Men tror inte Jenny sprang efter bilen, hon skulle göra de men för fan för henne att ljuga så. Nu blir ja arg på dig.

Tror ja håller på att bli sjuk också, vill inte vara sjuk. Kände de när ja sov hemma hos C att ja hade förbannat ont i halsen. Hoppas ja smittat han så jag har någon att vara sjuk med i så fall hihi ;)

Och från och med nu lånar ja inte ut mer cigg. När en slutar så kommer en annan att dom inte skaffar egna eller slutar röka, är fan as fattig själv nu. Vet inte hur ja ska få ihop till alla julklappar...

Ne nu ska ja ta och duscha sedan kika tv och sova tidigt.

Kommentarer
Postat av: Amanda =)

läs gärna min blogg :)

2007-12-05 @ 18:54:00
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0