Wiie underbar kväll.

Dagen igår var helt kanon verkligen, började med att jobba lite på förmiddagen och tjäna lite goa pengar, sedan till stan och tjöta med Claes. Sedan blev det hem och fixa sig och efter de hämta Kungen & Claes så åkte vi till Hedared och hämta Lowisa sedan blev det förfest hos Hogge, var faktiskt riktigt roligt, fast Hogge mådde inte bra så han somna ;)  Sedan körde hans mamma ner oss till festen, blev en massa dans och skratt å massa roligt, fan va roligt jag hade, dansa med Claes en jävla massa haha å Mell, sedan va jag och Alexandra iväg och hade de roligt med, men sen försvann min väska vilken panik jag fick :S Uscha men efter en jävla massa letande så hitta Alexandra den, tack gumman. Sen va det bara å ha roloigt igen, vill att de ska bli fler sånna kvällar, hade så jävla galet roligt så ni anar inte. Sen kom mamms och hämtade oss. Sedan blev de sova.

Sedan ska vi till Aiya Napa (stavas de så?) jaja men dit ska vi iaf nästa år på slutet av sommaren, Jag Lowisa Claes Kungen kanske ska med å så blir de säkert fler. Följa med ? Kommer också bli nice som fan.

Nepp nu ska ja käka lite, kan inte någon komma och hälsa påmig idag? Är så rastlös haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Synd att du inte sa det innan. Du hade kunnat komma hit. Trösta mig. Hela dagen :(

2007-12-03 @ 13:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0