1 vecka apu.

Har haft apu nu i en vecka tiden bara rusar iväg när man är där. Respons Tryck, skulle helt klart kunna tänka mig att börja jobba där. Gjorde ett eget visitkort igår tror jag de var. Lennart tyckte jag var jätte duktig hihi. Idag gjorde vi biljetter till Elfsborg bla bla den 29e november iaf. Ja fråga om ja kunde få ta dom röda vip korten men ja fick inte de :( Hade dom inte varit numrerade så visst haha :) Skrattar en massa där hela tiden. Vill att nästa vecka ska gå segt så man inte kommer tillbaka till skolan. Fast i skolan ska ja trycka en annan söt liten sak sedan :) Va har jag gjort mer denna veckan? Hmm inte mkt. Träffa Frida lite i tisdags kanske de var? Hmm ja vet inte ngn dag var det iaf. Trevligt.
Ikväll kommer Jörgen och Amelie hit. Blir la att umgås med Amelie så Jörgen får iordning på sin jeep. haha... Imon ska mammsen ha kalas så då kommer dom hit igen. Ska faktiskt bli lite kul att få umgås mer med Amelie hon verkar vara en go tjej =) Sedan har Pelle fest haha men ja ska inte dit ;) Ork på de. ;)
Saknar min lilla Lowisa med ju :( Ses inte alls mycket nu när ja har apu. Gråter. Blir en lugn helg detta skönt. Får besök imon natt med haha :)
Nepp nu ska ja ringa Johan och sedan käka efter de blir de att hoppa in i duschen :)


Du är så fin :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0