10 November :)

Sitter hemma hos mammsen nu. Är ju hos Claes mest eftersom vi gör om hemma. Åkte till han i torsdags. Satt å tjöta lite sen skulle han jobba och jag gick och åt med Jörgen och sedan hem till han och kollade på film. Fy de var läskigt. Å han bara skratta när ja hoppa till hela tiden. Fy de va elakt ;) Sedan hem till Claes och kröp ner i hans säng han va ju så seg på att komma hem så ja somnade skönt :)

Fredagen gick man till skolan drygt som fan, åkte hem till mammsen sedan och åt lite mat sedan ill Claes igen, duscha å sånt sedan till stan och va med Lowisa en stund. Kollade lite fotboll i Boråshallen. Men sedan hem till lilla sömntuta Claes som somnat på soffan.

Idag kom mammsen och hämta mig igen, tror nog hon saknar mig hemma. Men hon kom och Claes och jag bjöd på kaffe haha å mamma kom med kakorna :) Mummsigt. Sedan fick man åka hem, får se vad mamma gör för god mat. Sedan ska ja te Claes igen haha. Jävla flängade fram och tillbaka på mig. Men ska va med Lowisa ikväll kolla lite fotboll och sedan festa tror ja de blir. Kommer bli nice :)

Nepp nu ska ja ut å ta mig en cigg, och snacka lite skit med mammsen. Hoppas Jörgen & Amelie kommer sedan med, så man får träffa hans nya flicka. Hihi =) Sedan ta mig en dusch med. Va ska ja mer göra hmm, de vettifan haha.

99 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0