11/11 - 2007

Jahopp då va man hemma nu då. Riktigt skönt ändå få sova i sin egna säng gos :)
Igår va jag & Lowisa med Robin och festade på sjöbo galet kul hade vi. Haha. Måste göras om. Sedan hem till Mellgren en stund Claes å  assar var ju där. Inget kul alls där så Assar skjutsade mig till Claes. Somna nog rätt gött efter att ja va så arg.

KIllar haha inget för mig. Ska tänka på mig själv nu och skita i allt annat, vet att Jenny sagt de innan men denna gången ska de fan funka. Går ja tillbaka så slå mig.

Johan den busen va här innan och lekte lite med mig för ja hade tråkigt. Snacka massa skit och röka. Som vanligt. haha.

Ne om man ska krypa ner i sängen nu tro. Galet trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0