En dag hos Frida :)

Hade kort dag i skolan idag, så på en rast ringe ja Frida å smarthuvvet själv ringer å väcker henns *skämms* men ja fråga iaf om hon ville leka med mig å de ville hon. Så tog bussen ut till henne, å den busen skulle stå vid busshållplatsen så ja viste vart ja skulle av men stog de någon Frida där? Haha nej då inte. Så ja fick gå jätte långt tyckte jag. Latmasken själv. Gick iaf hem till Frida drack kaffe och åt hennes goda kakor. Sen fick ja leka mamma hihi de va roligt, Frida fick pyssla lite med vad hon ville och jag passa Philip mata honom å gosa hihi. Sedan somna han på min arm den lilla sötisen. Sen skulle vi ha kaffe igen, å lite mer kakor å sen åkte jag hem. Fick skjuts med den hungriga Christopher till stan mycket snällt han skulle handla. 
Kanske åka och leka med Frida imon igen.

På fredag blir de att va med Jenny :) Fira 2 år wiiho, eller 24 månader eller va som nu önskas 104 veckor kanske :)  Men två år låter mest :) Får se va vi ska hitta på något blir de alltid. Kommer bli roligt.

Ne nu ska nog ja röka å sen sova, e galet trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0