Gran Canaria

Ja den 27 oktober tog man flygplanet med syster pappa och Karin till Gran Canaria - Playa del inglés. Haft en riktigt skön vecka. Över 25 grader varje dag strålande sol och inte en regn droppe. Kunde inte bli mycket bättre. Och när man kommer hem blir man kallad neger, kanske är för att jag är brun, men jag själv tycker ju verkligen inte det :/ Men men de gör inget. Hade de så underbart, varje dag blev de att ligga och steka vid stranden eller poolen. och spanade pojkar. Fanns endel fina men inte många. På kvällarna blev de fin restaurange och god mat och mycket dricka =) Det var vad hela veckan bestod av. Sedan åkte man hem i lördags igen. Kallt var de att komma till Sverige. Sedan kom Johan och hämtade mig hos pappa så pkte vi hem. Tack mycket snällt =)

I söndags var jag med dennis och Niclas. Vi kollade på film hemma hos Dennis och dunkade musik. I like. Sedan när Niclas skjutsade hem mig ritade jag massa på hans rutor. Haha men han tog bort de. :( Elakt ja som tyckte de blev så fint.

Allt med kärlek haha vad är det egentligen, är det inte när de pirrar i magen när man tänker på personen. Och går runt och svävar på rosa moln? Det trodde jag. Har försökt glömma bort dig nu i långt över ett år fram och tillbaka, men hela tiden faller jag dit igen. Det är något med dig som är speciellt. Som ingen annan har, kan vara mig själv med dig, har vart mycket problem de sista och de har gjort att de varit mycket tårar från både mig och dig, men känns bra att vi iaf ska försöka bygga upp allt igen och börja på nytt. Hoppas på bättre lycka denna gången. Du fick 7 röda rosor av mig igår och du gav mig en bamsekram. På torsdag så ska vi ses sen ska ja sova hos dig till på måndag. Du har sagt att jag är ditt allt. Och tårarna rann i floder när vi bråkade som värst. Det måste ju ändå vara ett tecken på att det ska vara vi två. Har planerat va våra barn ska heta, att det är jag som ska byte efternamn när vi gifter oss. Vi har så mycket planer och jag hoppas verkligen de blir verklighet. Tycker om dig.

Sedan lovar jag att bli bättre på att skriva blogg, är lite kass på de men de ska de bli ändring på.
Imon ska ja leka med MIN Jenny på torsdag ska ja vara med Claes, Fredag ska ja träffa Frida & Philip sedan hem till Claes och äta gott och ha de mysigt, efter de senare på kvällen ska ja till Lowisa sedan är ja med henne nästan hela helgen. Och sova hos Claes sedan =) Kommer bli mycket nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0