Grattis Syster

Idag fyller lillasyster fjortiss, hihi massa grattis till henne :)
Igår var jag i stan med Ida efter min APU, hade riktigt roligt köpte hårfärg och ett finfint halsband, sedan gick vi och åt och ingen kan väl gissa vart? Haha, samma gammla ställe år ut och år in :) Efter de kolla vi lite mer affärer men sen blev de att ta en Cola på Latte, satt där och pratade en massa, så roligt att umgås med dig, får se till att det blir oftare nu tycker jag, saknar :(
Efter de åkte jag hem till Dennis, Assar va där också :) Fixa lite saker hoppas de blev bra, och filmerna vill ja inte se hahaha. Störda ;)
APU:n idag har varit ganska dryg måste jag säga. Fick fixa lite block imorse sen satt jag och Markus och snurra på en stol tills de blev lunch. Efter de så gick vi till skolan och åt och väl tillbaka på Respons fick vi städa haha så mycket har de funnits att göra. Lite tråkigt faktiskt, sen va vi ute på lagret och prata med Christoffer. Och när vi väl skulle ta på oss jackorna och gå hem kom ju C på att vi kunde hjälpa honom lite så han slapp va själv haha så stanna en timma till. De va tungt hans arbete för lilla mig, men alltid roligt att prova på allt möjligt.
Sedan blev de att åka hem, träffa Jörgen & Amelie på bussen :) Alltid lika roligt, sen hem och färga håret blev faktiskt helt okej, vet inte om ja ska färga de igen bara? Tror inte de behövs men men har ett paket till i fall att. Sedan gjorde vi Negerbollar jag och Malin, eller ja mest hon kanske. Ja rulla dom bara i kokos hon gjorde allt annat, hihi tack syster :)
Nu ska ja hmm? Ja vet inte får se, kolla lite tv kanske?
Imon ska ja iaf va med Lowisa så blir de väl lite party med C, och på lördag Hedared med min Lowisa wiie :) Kommer bli så roligt, hoppas iaf.

Fin är du hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0