Lista, tog av Frida ;) hihi

Vad heter du:
Kristin Schélin
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
Det tänker inte ja skriva så fula haha
Vart bor du:
Dalsjöfors :)
Ögonfärg:
Gröna
Hårfärg: 
Mörkbrunt, lite ljusa slingor
Civilstatus:
Kär
Vad använder du just nu för jacka:
En grön/grå med pälsluva
Vad använder du just nu för skor:
Vita sommarskor haha
Favoritfärg på kläder:
Svart och vitt :)
Hur mycket köper du kläder för i månaden:
400 kanske ibland mer
Vad har du för jeansstorlek:
Olika beror på vilken affär
Vad har du för tröjstorlek:
S

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som:
Oj, minns jag inte. Syster tror ja haha
Du pratade med:
Lowisa
Du gick på bio med:
Jenny, Hogge & Assar
Du kysste:
Claes
Du gick på stan med:
Lowisa
Du kramade:
Claes
Du fick sms av:
Sabina
Du ringde:
Claes
Ringde dig:
Claes tror ja :/
Skickade ett e-mail till dig: 
Moster ;)

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det:
Ja, absolut
Sagt att du gillar någon och ljugit:
Nee
Sagt att du inte gillar någon och ljugit:
Ja det har nog hänt :(
Gråtit över en pojke:
Claes flera gånger :(
Stulit något:
När ja va liten tog ja ett armband :O

SAKER
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Oja
Är du ensam nu:
Haha ne är ju i skolan
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
Vet inte va låten heter som sitter fast nu haha
Vill du gifta dig:
Ja, <3
Vill du ha barn:
Jao 2 stycken ;)

ANDRA SAKER
Varit kär:
Är det nu ju ;) 
Kör du bil:
Övningkör..
Har du ett jobb: 
Naee
Gillar du att ha folk omkring dig:
Beror på om ja tycker om dom ;)
Gillar du berg och dalbanor:
Absolut, älskar
Favoritgodis:
Djungelvrål
Favoritchips: 
Sour Cream & Onion
Har du någon tatuering:
Japp två stycken
Har du någon piercing:
Har haft ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit:
Jaa...
Köpt någonting:
Ja rosor
Varit sjuk:
Nepp
Sjungit:
Tihi ja
Sagt jag älskar dig till någon:
Hihi ja sa de till min Jenny igår :)
Träffat någon ny:
Ne de tror jag inte
Saknat någon:
Saknar claes nu
Kramat någon:
Kramades ju med Claes igår :)
Kysst någon:
Nepp de har jag inte

SENASTE
Film du såg:
Stardust hos Dennis
Film du hyrde:
Typ ngn kass film
Mat du åt:
Godis, är det mat ;)
Låt du lyssnade på:
Hmm vettifan

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
Ja då de händer la.
Gnälla:
Nja mest sura, fråga Claes :O
Skrika:
Ne de är inte så ofta
Sova: 
Ja de är skönt :)
Ha ångest:
Nej.
Skada dig själv med flit: 
Nej, varför skulle jag?
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej
Vilja dö:
Nej!
Drömma mardrömmar:
Ja ibland.
Ta droger:
Nej
Försöka vara annorlunda:
Nej, varför det?
Klä dig i svart:
Ja.
Gå till kyrkan: 
Sist ja va där va de begravning, annars aldrig 
Gå i skolan:
Är ju i skolan nu så ja.
Röka:
Ja.
Ha sex:
Haha ajjemän
Ljuga:
En liten vit lögn hit & dit spelar väl ingen roll? (A)
Hata folk: 
Det händer
Lita på folk:
Litar väl på dom även om ja inte borde.

VEM
Saknar du:
Claes
Vill du döda:
Skriver ja inte här
Rörde dig sist: 
Claes
Vill du slå: 
Haha Mellgren
Kysste dig sist:
Claes
Vill du kittla:
Claes han blir så sur då ;)
Kramade du sist:
Claes
Vill du prata med:
Lowisa alltid kul å snacka skit
Skrek du på sist:
Lillebror, han slog mig haha
Vill du vara som:
Trivs bra som mig själv..
Sårade dig sist:
Claes
Vill du bli galet full med:
Jenny, de va längesen nu
Gjorde dig riktigt glad senast:
Ja vet inte :S
Är sötast på jorden: 
Mina änglar till vänner

HAR DU
För många vänner:
Ne de tror ja inte hinner inte träffa dom så ofta men...
Förföljelsemani:
Nej
Tvångstankar:
Nej
Någon annan psykisk sjukdom:
Nej
Någon fysisk sjukdom:
Nej
Någon skada:
Haha ne men är la lite störd ;) .
Färgat håret: 
Har alltid färgat hår.
Brutit några ben:
Ja massa i foten
Några piercingar:
Nope..
Egen dator:
Ne men vill ha
Bra självförtroende:
Nja, det går väl att diskutera..
Kysst någon:
Ja
Haft sex:
Ja ;)
Köpt kondomer:
Haha nej nej
Tagit nakenbilder: 
Inga komentarer, fråga Claes
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nepp.
Bjudit ut någon:
Njae.
Varit kär:
Jaaa..
Dumpat någon:
Oja finns många skumma typer..
Stulit någonting:
Ett armband när ja va typ 3 :O
Lämnat landet:
Ja gjorde för ca 1 vecka sen
Rymt hemifrån:
Ne tror ja inte.
Tuttat eld på nått:
Nej, det tror jag inte.
Gjort något olagligt:
Ja men ångrar ja de? ;)

HUR
Går du:
Vet la inte jag
Svarar du i telefonen:
"Aaa de är Kicki"
Fördriver du tiden:
Sitter vid datorn eller tjötar i telefon
Mycket pengar har du:
1600 på kontot 200 i väskan.
Tjänar du pengar:
Haha om man ändå gjorde de
Ofta bäddar du sängen:
När mamma blir arg å säger till mig.
Ofta diskar du: 
Aldrig.
Ofta städar du:
När mamma klagar.
Många stör du dig på:
jävlar de är många de..
Ofta träffar du din familj: 
Ja varje dag utan ena systern å pappa då..


TROR DU
Att du kommer att bli något:
Ne ja är redan bäst..
På rymdvarelser:
Ja vet inte :S.
Att folk tycker om dig:
Ja vänner + familj (A) hoppas de iaf
På ett liv efter detta:
Kanske
Att fiskar kan tänka:
De bryr ja mig inte om
Att du kommer leva länge:
Det märker vi

VÄLJ
Katt eller hund:
Katt
Vit eller svart:
Svart
Varmt eller kallt:
Varmt
Vatten eller land:
Land
Sex eller kyssar: 
Båda är mys, men kyssar ;) 
Telefon eller Internet:
Telefon
Musik eller tystnad:
Musik
Bokeller film:
Film
Leva eller dö:
Leva
Sommar eller vinter: 
Sommar
Kramar eller kyssar:
Kyssar
Choklad eller vanilj:
Choklad

Kommentarer
Postat av: Jenny

"HUR
Går du:
Vet la inte jag"

Haha jag vet hur du går ;)

2007-11-07 @ 01:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0