Lista...

Lista

Vad blir ditt namn baklänges: nitsirK
Har du gjort en snöängel i år: Haha nee
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus: 3 dagar eller något när jag opererades
Platt eller lockigt hår: Lockigt
Vad gör du när det regnar:  Sitter här
Har en dröm gått i uppfyllese: Tss inte vad jag vet
Vad har du för startsida på internet: http://www.msn.se/  
Vem ringde du senast: Frida
Har du haft vattekoppor: Ja, när jag va liten, har för mig de iaf 
Har du någon gång testat karate: Haha jo tjenna 
Vilken mobilsingnal har du: Öhm, vet inte :S
Minimorötter eller pommes frítes:  Pommes frites 
Första sporten du gick på: Bra fråga till den lataste i världen
Vad längtar du mest till just nu: Tills ja har körkort
Hur gammal har du tänkt bli: 218
Vilken tv-serie är bäst:  O.C
Kan du gå ner i spagat: Kan man sånt om man är kylskåp? 
Höga eller låga strumpor: Höga
Vad är du mest rädd för i hela världen: Att dom som betyder något försvinner ifrån mig.
Har du varit kär i en kändis: Haha när ja va liten kanske. 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Haha japp
Röd,grön,blå eller gul mjölk: Blå
Vad har du för färg på ditt påslakan: Blåa
Vad ska du döpa dina barn till: Nadja & Casper eller Alexander
Sol eller snö: SOL!
Bikini eller baddräkt: Bikini
Är du mörkrädd: Haha ja.  
Riktig gran eller plastgran: Ingen blir bäst. 
Tänt eller släckt när du ska sova: Ska va kolsvart.
Godaste drickan till frukost: OBOY!
Senaste lästa bok: "Pojken som kallades Det"
Vem kramade du senast: Johan eller ngn :S


Duscha eller bada: Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill: Japp.
Har du tråkigt: Oja..
Hur tar du dej till skolan: Dryga bussfanskap  
Sjunger du i duschen: Ibland :) 
Vilken färg har din jacka: Grå/Grön
Är du höjd rädd: Ibland
Vad var det senaste som fick dej att skratta: Johan & hans pappa fick mig att skratta rejält.
Vad ska du göra nu: Ta på bror pyjamas haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0