Lördag.

Vaknade innan idag när mammsen kom in och undra om ja verkligen skulle sova bort hela dagen, hehe men nej då klockan var ju bara halv 2 ;) Blev iaf att gå upp då, gick ut och tog en cigg med mamms sedan duscha jag och efter det åkte vi till knalleland, roligt att få vara ensam med sin mamms ibland :) Hitta ett par super fina skor älska :) Sedan hitta ja en galet fin tröja också. Så jag är riktigt nöjd med vad jag köpt. Gick och kolla efter jacka med till både mig och mamma men vi hittade inga :( Efter att knalleland stängde åkte vi till MAX och åt. Blir ju hungrig av att kolla runt i affärer, sedan bestämde vi oss för att kolla om man fick komma och dricka kaffe hos Frida & Christopher & Philip och det fick vi :) Wiie, mamma köpte en massa blöjor till Philip (det går ju åt som sagt, och är ju svindyrt) sedan köpte hon en tandborste och tandkräm, man vet ju aldrig när tänderna kommer. Hihi, hoppas dom blev galda för det. Satt och drack kaffe där sedan och åt Fridas goda kakor, mummsfillibabba. Sedan blev de ju några cigg också. Sedan när vi skulle åka ville inte mamma lämna bort Philip hon ville ta med sig hem, hehe men de fick hon inte. Men vi ska få vara barnvakt någon gång :) Längtar hihi.
Efter att vi varit där så skjutsade mamma mig till Jenny lekte lite med henne. Kollade på Johan när han spela innebandy, eller ja han spela aldrig för vi orkade inte vänta på att hans match skulle börja, sedan gick vi runt på stan lite och nu sitter man här då ja ;)
Sova snart tror ja allt, börjar bli trött.

Frida & Jenny - Ni är helt galet underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0