Mysigt

Hoppade historian idag, tog bussen hem till Claes han låg och sov så gulligt när jag kom. Krypte ner där bredvid honom. Gosigt. Frös ju som ett as. Burr. Låg där i evigheter pratade en massa om allt å bara myste. Kändes helt underbart. Kände mig som en prinsessa, tihi* Sedan toh jag en lång dusch medans han fixa lite hemma hos sig, sedan tog vi bussen till stan och åt pizza flötisar är vi ;) Pratade ännu mer då, haha ja gjorde visst han lite orolig, och mig själv med tillslut :O men va fan hehe ;) Sedan missa ja min buss hem så följde med till hans jobb lite, pratade med Pelle å så. haha. Sen ville inte Claes att ja skulle gå han ville ha sällskap men haha ne de fick han inte mer. Tänker inte göra de han ska göra på sitt jobb. Så kom Lilla plutten Jossan å hämtade mig, sladda runt i hennes lilla Golf hihi halt ute var det jag :) Kuligt pirrade i hela magen. :)

Allt känns bättre men det är långt ifrån perfekt.
Men det närmar sig med snabba steg känns de som :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha pirrade det i din mage när du åkte med Josse, du sa ju att du var livrädd ;)

2007-11-18 @ 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0