Tråk...

Sitter i skolan nu finns inte ett skit att göra och ja orkar verkligen inte jobba med de ja ska göra, fick en så tråkig ny uppgift att allt bara blev suck :( Sedan historia har redovisning men fan tror allt ja skiter i att gå faktiskt. Vill verkligen inte och min frånvaro är ju 0 från skolan än så länge :O hehe så då tycker inte jag att de gör något. Nästa vecka blir det apu kommer bli skönt att vara borta ett tag. Så trött på skolan nu så de finns inte. Men ändå gör vi inget som är jobbigt. Men ja ska iaf smita hem till Claes en stund. Sedan träffa Frida i stan lite, blir inte så länge har ju mitt första prov imorgon så borde ju plugga lite. Så lilla jag får åka med Josse hem för hon slutar vid halv 5 eller ngt. Bra bra.

Imorgon är de två år :) wiiho. Va ska vi leka Jenny? Bio kanske? Kicki vill, se 1408 kanske? De vill Kicki med hihi. Älskar dig min sötnos. Även fast vi inte ses så ofta så är du mitt allt och jag kommer alltid finnas där för dig! <3

Mår lite bättre idag med känns oerhört bra, fast är tröttis. Men de är skit samma. Bussen körde förbi mig imorse med arg ja blev, gaah :@

Ne nu ska ja leta reda på Camilla å ta mig en rast med henne tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0