1 dag kvar...

Har haft väldigt fullt upp de sista nu därför har jag inte skrivit något inlägg på ett tag! Åkte iaf iväg i onsdgas å hade de trevligt var ute och tog ett par öl och tjöta skit hela natten! Torsdags så var de riktigt kul måste jag säga. Träffa även Lina då riktigt go tjej måste jag säga & henne vill jag träffa igen :) Blev att gå ut på kvällen då med jag å Lina å alla andra blondiner. Elov&Beny var där också sköna killar. Alla var riktigt trevlig. Ska inte säga mycket mer om dom dagarna ja va där uppe man måste va med för att förstå =)

I fredags så kom Marcus hit och hälsa på lite sedan kom även Ida assar & Sophie satt och drack lite och sedan blev det Swing och träffade Emmy var ett jävla liv när vi skulle gå upp bara men ja fick ju gå upp och hämta Emmy så blev de bra! =) Sedan efter krogen satt vi ute och tjöta skit göttans!

Igår var de världens lugnaste dag så skööönt =) Satt hemma sedan kom Jossan tvätta hennes bil sedan till viared en stund och kikade mycket nice ;) Sedan blev MAX grr de e så jävla gott =)  Sedan hem å kikade tv å sådär.

Idag åkte Marcus hem också. Men men.

Ja ska iaf ut lite snart. Och imon blir de skola. Men det är bara 1 år kvar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det, bitch ;)

2008-08-25 @ 10:53:24
Postat av: Ida

DU ÄR BÄST! :D

2008-08-25 @ 17:06:42
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0