25 Augusti 2008

Jag vet att klockan är över 12 men va fan ;)
Igår 14.45 hade jag iaf uppkörning nervös som fan var jag men jag klarade det!
Så överlycklig har jag nog aldrig varit i hela mitt liv. Den känslan när han sa att ja fått mitt körkort var underbar!
Mammsen stog och väntade på mig och det hade jag inte en aning om så de var bara sätta sig i bilen och köra direkt :) Mamma fick sitta bak så fick lillebror sitta fram för en gång skull! Blev tanka och sedan köpa massa gott och fika när vi kom hem!

Sedan åkte jag och plockade upp Camilla drog till Mölnlycke och sa hej till pappa sedan hem till systers pojkvän och sa hej också! Sedan blev de mat på burger king tack Camilla. Efter de blev de hämta Jenny sedan till Jim å tjöta lite.
Hämta även Ellinor efter det. Så jag har kört runt mycket idag vill jag lova.

Bensinen är nästan slut ;) Sorry mammsen =)

Nu ska ja sova riktigt gott så att jag orkar med morgondagen! =)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0