6 dagar kvar...

Sitter här nu och är ganska så nyvaken. Saka snart gå och göra lite frukost sedan ta mig en dusch och sedan vänta på att mamma kommer hem så man kan åka pch köpa cigg. Tänker inte direkt gå i detta tråkiga väder. Men det är ju inte ovanligt att det regnar i Borås...

Igår var det iaf väldigt lugnt. Jöregn & Amelie var här en stund va faktiskt ett tag sedan man satt och tjötade med dom nu i vanliga fall brukar det bara vara hej sen så försvinner man haha!

Fick reda på mitt schema igår också vilket jag blev ganska så nöjd med, ända tråkiga dagen är fredagar fy fan :(
Första dagen på fredag i skolan och på kvällen blir de faktiskt utgång... På en fredag de kommer väl vara riktigt dött men vi gör det bästa av situationen jag och min Ida.

Får se om man ska iväg imon också! Vore lite kul faktiskt!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ida

en uppdatering om dagen var det ja! ;)

2008-08-21 @ 08:59:54
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/
Postat av: MRS

UPDATE :P

2008-08-21 @ 14:28:28
Postat av: Ida

nej inte indian, en sådan där typ iran eller ngt :P

2008-08-24 @ 11:38:20
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0