7 dagar kvar!

Ja i lördags blev det party tillslut iaf, var väl inte meningen från början men jag ångrar mig inte att jag följde med. Jag & Jenny va hemma hos Tuska och festade å Robin var självklart med också! Var faktiskt riktigt kul, och eftersom vi var fattiga den dagen blev det även Tonic men det var faktiskt kul. Drog hem ganska fort iofs eller kanske inte hem men det är väl skit samma =) Tack för maten iaf =)

Igår va en väldigt slö dag låg och kikade film och käkade bakis mat som självklart är en go pizza. Drog hem vid 2 tiden ca, och då var det enbart att börja planera upp sitt liv måste jag säga. Så vid halv8, 8 kom min rally mormor och körde mig till Martin där jag kunde spela in lite. Självklart så krånglade allt bara för oss men vi fick ändå ut de bästa och vi hade många roliga knep för hur det skulle gå till! Tack Martin <3 Betydde så otroligt mycket ska du veta!
Var hemma igen vid 23 och då blev de bara slöa!

Idag får man se vad som händer kanske övningsköra lite :O Är ett måste, annars blir det bara öva öva öva.

Nepp nu ska ja ta en cigg en lång varm go dusch och sedan hoppas jag på att jag är människa igen. Måste lyssna på Singel & Sökande först =) I LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0