Äntligen ;)

Nu har mitt sommarlov börjat haha! ;) Inge mer jobb och ja ska göra vad jag vill =) Ska börja med att åka till göteborg idag där syster möter mig vid 4. Sedan efter de ska vi till Barbarella där ja ska piercam ig i tungan =) Nu jävlar haha har velat de slänge men aldrig gjort de ;) Men men efter de ska vi iaf till Liseberg och treäffa Jennie + familj och hennes ena bror som ska spela där ;) Lite därför man åker dit hehe =)

Skitsnack! Jag vet inte vad ja ska säga och inte säga, skulle vilja göra en hel lista på folk som du snackar skit om! När du är med dom så är du jätte snäll emot dom och verkar som om de inte finns en bättre person och att du verkligen bryr dig men sekunden efter att dom försvunnit så snackar du skit direkt. Hon är dålig på de han på de dom är si och dom är så. Tänker inte skriva upp massa saker som du har sagt för de är egentligen ingen mer än personen som borde veta om de. För alla saker är inte direkt snälla om ja får säga vad jag tycker. Och jag vet att du snackar skit om mig också och jag skulle bli väldigt glad om man fick höra vad du egentligen tyckte och tänkte om mig. Ja vill bara samla ihop allt folk så alla ska få säga vad dom vet att du sagt till alla. Jag mår ju dåligt över vad du sagt till mig om alla andra när jag vet att det skulle såra dom ordentligt om dom nu fick reda på de. Men tror på något sätt att dom blir lyckligare utan dig!
Gaaaah kan inte alla bara inse nu att du ljuger för dom! Jag insåg de aldeles försent, men jag lever iaf inte i en lögn längre :)
Tycker faktiskt synd om dom som du kallar för vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0