=) Gladast

Nu äntligen är det gjort, jag Jenny och Ellinor åkte till Göteborg plockade även upp syss i Mölnlycke sedan bar det av till Barbarella! Efter att yrat runt i Göteborg kom vi iaf äntligen rätt och jag fick ju äran att pierca mig först haha! Men de va skönt att få de gjort, trodde att de skulle göra bra mycket ondare men kändes faktiskt knappt! =) Och han som piercade mig var fan världens bästa han tog de så lungt och man satt och prata han var väldigt bra på att lugna ner mig måste jag säga! Tror faktiskt Jenny tycker precis som jag!? För hon piercade sig också! Riktigt nice blev det :) Mellan brösten!

Efter de så åkte jag och syss till Liseberg och dom andra åkte hem! Träffa Jennie + familj. Riktigt längesedan var det! Träffa även alla andra där nerifrån i landet :) Sedan vann jag och syss två stjärnvinster :) Mumms! Får se när man kan äta de bara haha!

Vill vara med fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0