Hatar ändringar!

Nya lektioner idag i skolan, estetiskverksamhet kan bli kul, om man hade varit själ med dom goa och skippat resten. Men tyvärr så går ju inte allt som man själv vill, efter de blev de svenska som följdes av en låång håltimma. Jag och Camilla drog till knalleland och kikade runt, sedan fick jag för mig att gå tillbaka till skolan och prata med rektorn. Och dom ändringarna han gjort på mitt schema är jag inte speciellt nöjd med. Långa och tråkiga dagar helt plötsligt.
Men ja har iaf pratat med en lärare så ja kommer gå ljudteknik men få betyg för ett helt annat ämne så jag får göra det jag tycker är roligt ändå! Riktigt gött!

Ska börja planera projektarbete också eller vi har ju bestömt vad vi ska ha nu ska de bara börja arbetas med de också. Vill få klart de fort så man kan redovisa i början av nästa år.

De är ju nästan bara 10 månader till studenten de kommer gå fort hoppas jag! Men ja längtar efter Responstryck nu som fan!!! Massa veckors apu kan ju inte bli bättre än så! =)

Funderar på att sova i en timma nu kanske och sedan hitta på något ikväll! Vet vart jag vill åka men de är förlångt :/


Kommentarer
Postat av: Malin

Skippat resten? :P

2008-08-30 @ 21:36:05
Postat av: Stadig Läsare

Kan du inte stänga ner sidan så man slipper gå in och kolla varje dag för du skriver ju aldrig haha !

2008-08-31 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0