Lördag!

Sådär lote dåligt uppdaterat nu när man vart borta å grejjer men kul har jag iaf haft det måste jag säga.

Va ju med Pontus i tisdags och de va massa mys så nu saknar man han ännu mera än vad man gjorde innan. Låg i hans säng och kikade film å enbart hade de mys. Sedan senare på kvällen följde han mig hem och då blev det film och massa godis.
Onsdagen försökte vi slinga syssling Pontus hår ;) Men de blev inge bra de syntes inte ett skit väldigt skummt. Sedan färgade Jennie även Elins hår vilket blev mycket bättre =) Sedan blev de stan och på kvällen Massa gott å äta och två as bra filmer.
Torsdagen var man nere i stan och kikade runt och fikade m.m Så min tid i Nybro var faktiskt väldigt lugn och de va så otroligt skönt att komma iväg från Borås skulle kunna tänka mig att åka tillbaka nu direkt.

Igår var jag med Jossan blev pizza och sedan va man hos Stefan ett tag också och tjötade lite skit.
På kvällen var man enbart rastlös men jag och Marcus satt och tjötade hela hela kvällen haha. De va trevligt.

Idag har man väl nästan bara hunnit gå upp ska in i duschen snart sedan får man se vad som händer, kommer väl lite folk å så kanske.

Hoppas faktiskt att Pontus kan komma nästa helg hade vart nice tycker jag! =)

Och Mellgren du är också guld värd ska du veta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0