Söndag :)

Japp i torsdags kom ju babe och hämtade mig och vi åkte till Varberg =) Hade världens goaste dag. Och röd blev jag haha fast nu är jag ju brun ;) Efter Varberg åkte vi hem till mig lite så ja fick hämta kläder så bar de av hem till Jenny och lite öl och gjorde oss i ordning för utgång =) Blev swing där man träffade några roliga :) Sedan satt vi i stan till 4 ca och sedan kom någon som ja inte vet vem de var och skjutsade hem mig å hmm ja haha. Somnade vid 6 och upp klockan 7 igen för att påka till Liseberg med mammsen =)
Vann chocklad med hihi så nu kan jag äta massa ;) Men de behöver jag ju egentligen inte. När man kom hem därifrån iaf så gick jag till Jennie och tog en cigg sedan blev de sängen.

Igår var det bara jobb och det är det idag med. Men imon är de sista dagen och sedan ska ja nog till Göteborg och pierca mig och på tisdag Liseberg igen för att säga hej till Jennie och hennes familj var ju ett tag sen man träffade dom =(

Sedan får vi se vad som händer i veckan. Hoppas Niklasen är i Mölnlycke så man kan tjöta lite med honom och den andra Niklas med kanske ;) Vi får se. Ja ska leva livet nu när mitt korta sommarlov börjar haha :)  Kanske fixa lite musik med ;) Vem vet moaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0