Staden med Ida <3

Idag blev de att åka in till stan med Ida. Sååå underbart! Blev först donken. Fick i mig en cheesburgare jag är bäst :D Även om det kanske tog lite lång tid. Sedan blev de knalleland. Och när jag är med Ida som vanligt så hittar jag kläder. De är inte bra men kläderna är fan så snygga! Så lite underkläder blev de allt och en tröja. Sedan hitta Ida en jätte fin jacka. Jag skratta när jag var tvungen att ta på mig den, men vet ni vad :O Nu saknar jag den och ångrar att jag inte köpte den :( Så nu blir de staden imon igen och då måste jag bara ha den kärlek :)

Sedan tog vi en lååång fika. På Latte vart annars :O Drack vatten och så fick ja min kladdkaka jätte kladdig, mycket snällt av honom. Vi fick även ett husdjur vi båda älskar. Den får hete geting haha! Den flög runt där under ett glas. När det blev kallt ute blev de att vi satt på donken igen och bara pratade. Älskar att prata med henne. Massa kärlek till dig my love <3

Vi ska ses i veckan igen och jag längtar :) Men just nu väntar jag på att P ska ringa =) Så jag kan sova riktigt gott sedan. Underbar att prata med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0