Tisdag och Småland =)

Ja nu sitter jag nere i Nybro, fick ett ryck igår och valde att åka ner till Jennie för att hälsa på lite :) På cirka en timma fick jag duscha laga mat packa och stressa som vanligt när lilla Kicki hittar på något bus =)

Så igår när jag kom blev de pizza och jag fick i mig en halv utan svårigheter min tunga var nog med hungrig därför den inte krånglade =) Sedan blev de att gå ner till Mc Donalds och möte Koffe. Alltid trevligt att se honom. Sedan körde han hem oss till Jennie mycket snällt =) Efter de blev de att ja Jennie & Suss kollade på Mordkommissionen eller va de nu heter, alltid lika bra. Sedan la vi oss i Pontus rum ja å Jennie och prata i någon timma! Saknat dig babe <3

Idag blev vi väckta men vi låg kvar och pratade om döden så glada var vi imorse haha! Vilket sätt som skulle vara lättast att dö på! Frysa ihjäl drunka eller brinna upp. Ja du vi kom inte fram till något gemensamt beslut. Hon ville brinna upp och ja ville frysa ihjäl fast bara om ja fick dricka en massa dricka med mycket % i först! Sedan blev de iaf frukost och kika lite OS var väl inget kul direkt för när de va Sveriges tur så låste sig bilden och ljudet försvann!

Nu är iaf Jennie och jobbar och jag sitter här, ska ner och möta henne lite senare och efter de ska ja träffa Pontus en stund. De va bra längesen =O Vågar jag haha!

Så 45 min kvar nu innan man ska gå sin väg i de regniga Nybro där man knappt hittar! Och möta syssling. Ja får iaf låna ett paraply =) Tackar man för :)

Hoppas ni har det kul hemma i Borås, själv är jag överlycklig att va därifrån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0