Tralala!

Så nu är man hemma igen efter en dag med körkort haha! Är verkligen fortfarande lika glad! Va i knalleland idag med två av bröderna köpte skor och överaskning till Malin. Sedan hämta man Malin hos någon kompis. Hmm mamma skickar mig på ärenden nu men de är kul! Sedan hem och vände så åkte jag hem till Stefan lite! Tog några cigg och drack kaffe. Sedan körde ja hans golf och köpte cigg! Kändes konstigt att köra den när ja blivit så van vid mammas bil! Men de va la roligt det med!

Imon blir de kort dag i "skolan" ska bara åka och hämta lite arbetskläder sedan blir det väl käka någon god mat efter de med Camilla.!

På kvällen får vi se vad som händer inte riktigt bestämt mig, eller jag har men inte den andra personen. Så blir kanske yt och äta på kvällen och sedan bio? Ja vi får se vart de slutar!  Annars åker jag väl och hälsar på någon ny person imorgon :)

Lönen kommer imorgon med ett antal tusen rikare faaan så gött :) I LOVE!

Ne sova snart ska upp tidigt imon och köra mamma till jobbet haha! :D

Kommentarer
Postat av: ola

får du komma hit då snååle

2008-08-27 @ 09:27:56
URL: http://www.goldenastra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0