Underbar dag igen :)

Blev en lång sovmorgon idag vilket jag älskar! Blev dock växkt av att Pontus skickade sms en gång men de gör ju inget  :) Somnade om lika fort men sedan ringde ida vid 1 och då va de bara till att springa upp och hoppa in i duschen. Vi åkte med mamma in till stan där det blev ännu mera shopping. Jag och Ida hittade världens finnaste skor som båda ville ha så då blev de att vi köpte dom :) Jag hitta ett till par eller förlåt Ida slängde på mig ett par skor ja skulle prova och som vanligt var dom fina så ja köpte dom också. Sedan fick mamma ett par skor också =) Snäll som jag är.

Efter de gick jag och köpte min finaste jacka älskar den massa :) Sedan blev det en parfym också =) Ida köpte en tshirt och en tröja riktigt nice de också :)

Sedan blev de lite glass och sedan ett varv på sjöbobussen tråkigt som vi hade men Johan kom och hämta oss sedan så följde med han + 2 och kolla när dom plocka pinnar och la i en hästtransport ;) Haha eller ngt sånt. Sedan följde han med oss hem till mig lite. Blev lite käk och sedan skulle Ida hem förstår att hon vill hem tidigt :) Håller alla mina två tummar ;)

Pratade precis med fin nu så go är han =) Längtar efter dig massa ska du veta. Men vi ses snart! Har inga kort på honom heller och det gör mig galen =( Men men får ta massa kort på honom när vi ses haha!

Så vad händer imon nu då? KickiLiiten är öppen för förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0