Andreas Sankey <3

Älsk kom till mig i måndags, va så sjukt underbart hämta honom i Gbg sedan hem till mig och en massa mys. Har vart helt underbart hela veckan han va hos mig. Finner inga ord för hur bäst han är ;)
Idag har ja å Jenny jobbat sedan var ja Andreas å jenny i stan lite och kolla runt sedan blev de MAX ;) grr va gott haha.

Älsk har åkt hem nu och det är jätte jobbigt, saknar hans närhet så de gör ont i hela mig. När ja lämnade honom vid bussen visste ja inte vart ja skulle ta vägen ville inte lämna honom alls. Hoppas på att få se min baby på lördag igen, lite utgång å så kanske ;) Vem vet !

Nu väntar ja på att jenny ska ringa mig sedan lägga mig i min tomma säng utan honom. Suck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0