Äntligen sängen

Nu har ja precis kommit hem! Har vart hos Ann idag och kikat idol och haft det mys! Alltid lika trevligt. Kevi vann idol, visst han är duktig men Alice gjorde vinnar låten 100 gånger bättre tycker jag! Vad tycker ni :P?

Sedan körde man dom till krogen å ja å Linus åkte hem och slöa! Fick verkligen be på mina bara knän när klockan slog 01.45 för att bror skulle följa med till stan och hämta mamma och med lite övertalning gick de perfa! Precis kommit hem nu, ne vet själv hur dryga fulla människor är!

Nu ska ja krypa ner i sängen och sova bort dagen imon! Får se om de blir som planerat! Annars har jag alltid en plan B! Och just nu känns de mer som plan B än plan A imorgon men vem vet! Den som lever får se!

Blivit massa inlägg från mig idag! :O Haha nu är ni verkligen uppdaterade om mitt tråkiga liv.

16 November 2005 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blow my whistle beeeeatch

2008-12-13 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0