Bara för att jag mår bra :)

Vart en helt okej dag i skolan faktiskt. Förutom att läraren förstörde för mig två gånger enbart för att ja skulle göra om och göra de ytterligare lite bättre. Då blev jag arg, å de märkte han också vill jag lova haha!
Sedan hem där hela familjen satt och bakade pepparkakor så självklart var jag med tvungen att baka lite med! Men ja orkade inte tillslut och kasta mina fina små hjärtan ner på plåten så dom blev inte så dom blev bara mos. Men men, jag hade inte tålamodet till det idag!

Har lekt med Jenny i veckan också. Shiet så underbar hon är älskar henne mest av allt. Hon finns verkligen alltid där. Jag nöjer mig med en riktigt nära vän. En som man kan prata med allt om och även om vi inte ses varje dag så betyder vi ändå mest för varandra, hon vet allt om mig och jag vet allt om henne. Jag är glad att du är min prinsessa! <3

Nu ska ja göra lite bilder i ps tänkte jag så slipper ja ha så mycket  att göra i skolan på fredag eftersom jag vart lite lat på just den lektionen.

Sedan blir det duschen. <3

Andreas Sankey, finns här för dig <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

vet du att jag äääääääääääälskar dig <3

2008-12-10 @ 23:21:36
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0